ח"כ בן ברק תוקף: "יש כאן מכונת תעמולה משומנת שמפיצה שקרים"

אייל ראובן No Comments on ח"כ בן ברק תוקף: "יש כאן מכונת תעמולה משומנת שמפיצה שקרים"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ רם בן ברק בריאיון למהדורת הבוקר: "זו הממשלה הכי טובה שאפשר לצפות לה בזמנים האלה, צריך לשמור עליה ואני חושב שעוד יש לזה סיכוי. עשינו הרבה דברים טובים, אבל מכונת השקרים כל כך אפקטיבית שאנשים חושבים ששקר זה אמת"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ רם בן ברק (כחול לבן) אומר כי על חברי הקואליציה לעשות הכל על מנת להמשיך את כהונתה של הממשלה הנוכחית. לדבריו, הצד שכנגד מפעיל מכונת תעמולה שמפיצה שקרים השכם והערב. "צריך לנסות לשמור על הממשלה כי זו הממשלה הכי טובה שאפשר לצפות לה בזמנים האלה", אמר בן ברק בריאיון למהדורת הבוקר עם דוד חכם ויצחק נחשוני.

הוא העריך: "אני חושב שיש לזה סיכוי. אנחנו יודעים מה לעשות. אורבך אמר שבמידה ויסתדרו דברים במרצ וברע"מ – הוא יצטרף בחזרה לקואליציה. אנחנו עושים הכל כדי שהממשלה לא תתפרק".

בן ברק תקף את האופוזיציה וטען כי "פחות או יותר 50 אחוז מהעם הזה בימין, אבל מה שעצוב זה שמכונת השקרים כל כך אפקטיבית שאנשים חושבים ששקר זה אמת. זו המציאות שאנחנו מתמודדים איתה. יש כאן שיטות שבנויות על אלפי בוטים ומכונת תעמולה משומנת שעושה את העבודה לצערי הרב".

בן ברק התייחס ליוקר המחיה ובין היתר למחיר הדלק והבהיר כי מדובר במגמה עולמית: "מחיר הדלק עולה בכל העולם ובארה"ב הוא הגיע לשיאים שעוד לא היו. כשמחיר הדלק עולה אז הוא עולה גם כאן. ברור לגמרי שמחיר החיטה גם עולה בגלל המלחמה באוקראינה".

"תסתכל על הצד השני", הוסיף בן ברק "קיבלנו לפני שנה מדינה עם למעלה ממאה מיליארד שקל גירעון ואנחנו עכשיו באפס גירעון. האינפלציה אצלנו הכי נמוכה בעולם, בארה"ב זה 8%, אצלנו זה 3.2%. העלנו את התמיכה בנכים, קירבנו את קצבאות הנכים לשכר המינימום. הקצנו שני מיליארד שקל להשתלבות של בעלי מוגבלויות בחברה. עשינו הרבה מאוד דברים שאי אפשר להתעלם מהם".

לדבריו "יש כאן מכונת תעמולה משומנת שזכורה רק ממשטרים אפלים ועובדת 24 שעות ביממה. התקשורת מבקרת אותנו וזה תפקידה. גם זה שהיא כביכול איתנו – זה חלק מהתעמולה. אתה שומע ששיפוץ הבית של בנט עלה 52 מיליון שקל – זה שקר מוחלט, שמכרנו את הדרום לבדואים – שקר, שמנסור עבאס הוא תומך טרור – זה הכל שקרים".

"שאלו אותי פעם בבחירות למה אנחנו לא משתמשים באותן שיטות", סיפר. "אמרתי – כי אנחנו לא אותם אנשים. אם הייתי עושה משתמש בשיטות של רמיה לא הייתי יכול להסתכל במראה. אנחנו מציגים את ההישגים והיושרה שלנו".

בן ברק נשאל מדוע החל שר הביטחון בהליך מינויו של הרמטכ"ל הבא בשלב מוקדם כל כך, והשיב: "מינוי הרמטכ"ל זה תהליך מסודר, אני חושב שזה דבר חיובי לעשות את זה מוקדם. כשאני התמודדתי על ראשות המוסד נתניהו משך את זה ושלושת המועמדים המצוינים כססו ציפורניים וחיכו למוצא פיו 12 שעות אחרי שראש המוסד הקודם סיים את תפקידו. זה נראה לכם סביר?"

ביחס לאיומים כנגד ישראל בטורקיה, אמר יו"ר ועדת החוץ והביטחון: "מאוד מסוכן להגיע לטורקיה ואני ממליץ למי שנמצא שם לחזור ולמי שלא שם – שלא לנסוע. בטורקיה מסתובבת היום חוליה עם נשק וכוונה לפגוע בישראלים. אני מקווה שנצליח לעצור אותם. הסכנה היא בטורקיה כולה, וגם במקומות נוספים בעולם – אבל בטורקיה במיוחד כי נוח לאיראנים לעבוד שם".



0 תגובות